Monday, October 15, 2007

Kalev Meedia teeb innovatsiooni?

Lõpuks ometi tuli Kalev meedia väljaoma uue uudiste portaaliga. Esmapilgul tundub, et tegemist on eesti meediamaastikul innovatsiooniga. Portaal on nagu portaal ikka ning seal pole uut midagi. Ssamas on uus minu arust selle toimetamine ja uudised. Ma juba tükk aega mõtlesin, et kuna hakatakse ka Eestis uudiseid pakkuma kohalikul tasandil. Inimesi ju huvitab, et mis toimub minu külas, kodukandis, sünnikodu vallas või vanemate maakonnas.

Minu arust on Kalev siinkohal teinud ilusa töö ära. Kokku on koondatud

Kuhu edasi? Mina soovitaksin mõndasid täiendusi kohe, näiteks:
* teavitused, kui mind huvitavad vallas on tulnud uudiseid
* videosid, kus kohalikud nö valla toimetajad saaksid panna üles uudiseid juhtunust
* miks mitte lasta inimestel ise uudiseid kirjutada oma kodukandist aga näiteks Kalevi toimetajad redigeerivad ja võivad ka need vajadusel välja jätta
* rikastada kohalikke uudiseid nii palju pildimaterjaliga kui võimalik (kasvõi kohalikel lasta pilte saata), sest Eestis on palju uudiseid aga ilmestavat pildimaterjali on vähe
* kujundada oma enda esilehte, kui olen portaali jõudnud, et näha kohe neid teemasid või lugusid, mis mind huvitavad.

... aga eks neid tule veel ja kindlasti on tegijatel ka endil ideid, kuidas seda arendada.

No comments: