Wednesday, September 26, 2007

Innovatsioon Statoilis

Mina olen olnud põline automaattankla külastaja. Sattusin aga üks kord bensiini võtma Tallinnas Järve Statoilis ja mida ma avastasin. Statoil oli teinud väga huvitava uuendused, vähemalt minu jaoks see nii tundus. Ettevõtte oli reageerinud turu muutustele ja arvatavasti ka klientide vajadustele või siis nurinale.

Statoil on olnud ju klassikaline poega bensiinijaam, kus kütuse eest saab tasuda kassas. Nagu enamusele teada, siis lisaks kütusele müüvad need bensiinijaamad ka kiirtoitu ja arvatavasti ainult bensiiniostjaile ei meeldi olla sabas ja oodata kuni nende ees olevate kümnete klientide frantfurterid valmis saavad. Seega on Statoil paigaldanud tankimisseadmete juurde automaattankla funktsioonid. Kui sa ei taha kassasse minna ja sul on Extra (krediit)kliendikaart, siis võid maksta oma kütuse eest kassasse minemata.

Minu arust innovatsioon ja vägagi leidlik, lausa liiga lihtne - saab müüa edasi kiirtoitu ja hoida kliente, kes tahavad ainult kütust (ja vahest toitu).

No comments: